lördag 25 augusti 2012

Anita o Elin

Igår var den en Anita o Elin dag , som Elin önskade så åkte vi till Sundsvall ja just de inte Birsta men klart att vi hamnade där också . Men lunchen tog vi på ett cafè i Sundsvall så mysigt att sitta och titta på folk och vi satt och diskuterade om att i större städer är det mycket mer ok att va avvikande i klädstil m,m . Vi såg de mest komiska stilarna som i Sollefteå hade ansetts som helt galna , ja och i små städer är vi så rädd att sticka ut och tänka på vad andra ska tycka ja tråkigt men sant . Vi for vidare till Birsta och till vår glädje öppnade en ny sportbutik bredvid Stadium , snacka om stort och brett utbud det fanns ALLT !!
MEN det betyder inte att man sviker handeln i Sollefteå för att man åker till Sundsvall och Birsta givetvis handlar man så mycket man kan hemma i Sollefteå och det brukar jag säga till Elin när vi ser nått som vi vet finns hemma att då köper vi det i Sollefteå ,
När jag kom hem så hade jag spring i bena efter att ha suttit i bilen så det blev en 11 km  löprunda så skönt men tungt då jag hade sååån otrolig träningsvärk i benen efter mitt benpass på fredagen ,  men att sitta still blir bara värre :) ja idag blir det cykling + Gym :) tror jag ,,, men först arbete som vanligt ,

Inga kommentarer: