lördag 1 september 2012

Tillbakablick

Satt och kikade igenom gamla inlägg i bloggen och såg att inte mycket har förändrats med mig på några år ! jag är fortfarande lika galen i träning om inte mer , hundar bilder familjen är också prio ett hos mig . Har blovit bättre på att sätta upp målmed träningen att klara visst mycket på gymmet och löpningen , ja mitt senaste mål ar ju att klara 70 kg i bänk innan jul något som Anders tror att jag INTE kommer att klara ?? herregud va jag ska kämpa nu då :) ( tog ju 65 kg i våras )
Nedan lite gamla bilder jag hittade i bloggen .)






Idag blev det promenad till jobbet 60 min och sen hem , har faktiskt börjat springa en 11 km tur lite då och då , sist när jag sprang så orkade jag till och med att spurta sista 2 km :) fattar inte att man kan va i bättre form nu vid 44 års ålder än va jag nånsin varit men men det är väl bara att njuta av livet . Idag blir det dessutom ett pass på gymmet tror nog att jag ska köra rygg och biceps ....

2 kommentarer:

Pia sa...

Ja så tjurig som du är så fixar du de bara för att INTE Anders tror att du gör de :) Heja på syrran <3

Anita Löfstedt sa...

Japp nu jäklar :)