söndag 9 september 2012

Dipp

Igår kom den min dipp då jag faller ner i tröttheten och då en riktig trötthet , har fel på sköldkörteln och ni som vet hur trött man blir då den inte e som den ska vet vilken trötthet jag pratar om . Jobbade på morgonen  sen hem och vila en stund tvingade iväg mig själv till gymmet iallafall och då blir man faktiskt lite piggare och jag har ju träningsvärk i benen i dag så det blev ju ett bra pass ändå . Träffade Ann och Ida på gymmet Aquarena och med liite övertalning så blev jag plötsligt inbokad på ett pass med Ann på onsdag då de blir funktionell moves . Har ju aldrig varit nån som kör olika pass , jag är mer en gym människa men det kan va bra att variera sig , ska köpa ny laddare till kameran idga så jag kommer att lägga ut bilder igen och kanske från passet på onsdag :)
http://www.aquarena.nu/   kolla in Sollefteås nya badhus och friskvårdsanläggning :)



Men ikväll tror jag att jag ska köra ett bänkpass på mitt gamla gym Golds där jag fortfarande är medlem :) ska man köra styrka och tungt är Golds bra men vill man ha allt då ska man gå på Aqua där det finns det mesta i maskiner och nytt och fräscht + alltid personal på plats ,,,,,,,,,,

Inga kommentarer: