måndag 10 september 2012

Lycka är : ja tusen saker men i morse var det när jag röck ett par gamla jeans i garderoben som jag vuxit/ätit mig ur och vips så passade dom som ett smäck :) lön för mödan alltså . dagens olyckliga sak är väl att jag har en förkyld dotter hemma som längtar till skolan och träning m,m jag har tur som har en sån duktig tjej noga med läxor och att ta ansvar jag njuuuter varje dag . Igår gick det kanon på gymmet gick dit som uppvärmning ca 50 min sen ett bröst / triceps pass , tog 62,5 i bänk lätt men blev plötsligt toktrött på 65 kg :( men men nästa gång tar jag 65 :))))
Varmt och skönt har vi ute iallafall så idag blir det en promis me Åboy , tor jag tar dagen som den kommer MEN förmodligen rör jag på mig haha .....
Och för er som tror att jag tränar hela dagarna så kan jag berätta att så är det inte , min fritid efter jobbet fylls av träning :)
Dagens besvikelse är att det inte fanns nån laddare till batteriet för kameran hemma :((((( den måste beställlas

Inga kommentarer: