måndag 3 september 2012

Mål

Lyssnade på en diskussion på radion igår om mål , ja mål som man ska uppnå och då var det en som sa att man aldrig ska berätta sina mål för då känns misslyckandet större om man inte når målen , för mig ger det mer press om jag berättat om mina mål , jaja tror att jag ändå skall börja hålla dom för mig själv och endast berätta när jag uppnått dom :) OM jag uppnår dom . Och för mig handlar det ofta om träning och jobbet som egen företagare .
Men att ha ett mål med något betyder inte att man springer ett maraton el att bli millionär det kan ju va så mycket annat , mål som är små för vissa kan ju va gigantiska ouppnåeliga för andra , huvudsaken tycker jag är att man ser framåt och lever de liv man vill leva så gott de går och efter de förutsättningar man har ...
OJ va mycke mål de blev nu då , själv åt jag nyss mitt lunchmål som bestod av havregrynsgröt blandat med proteinpulver med smak av kanel o vanilj och till de proteinmjölk inköpt på Ica-trollet ...nu ska jag fortsätta min städning hade ju ett mål med att även hinna städa köket :P


1 kommentar:

Unknown sa...

Visst är dom! Du ser länken till sidan nere i högra hörnet... :)