söndag 16 september 2012

Måndag v 38

Sitter på jobbet och funderar ut hur min träningsvecka kommer att se ut , jobbet vet jag ju redan . En del möten ,marknadsföring städning bokningar m,m så där rullar det på . Min träningsvecka kommer att se ut så här ( kanske beroende på väder )
Måndag : Axlar / ben+mage  uppdelat på 2 pass tror jag
Tisdag :    Rygg / biceps
Onsdag :  Vila ev löptur
Torsdag : Bröst / triceps
Fredag: varierat mage + kondition
Lördag : vila
Söndag:  Axlar / mage
Ja så har jag tänkt,  mig men jag ändrar ofta och kör de som känns bäst för den dagen och om det är finväder brukar jag  ju va ute och vandra :)
Såg tillbaka i bloggen igår , och nästan på pricken 2 år sedan var jag såå glad att jag tog 52 kg i bänk och va nöjd aftersom jag va 42 år :P   och nu tar jag 66 kg , kul att se tillbaka :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hihi ser jag till så att du gör utav med pengar nu igen... ;)

Härligt när det går framåt, och även att ha bloggen som ett kom ihåg lixom... :)

Jane sa...

Jag kan inte fatta att du är så stark vännen.
Men vad coolt att du tar mer nu än då.
Kramar i massor / Jane