tisdag 18 september 2012

Hur skulle jag klara mig utan mina havregryn :)) till lunch blev det havregrynsgröt + proteinpulver med smak av äpple/kanel underbart gott , sen till tvåfika blev det havregryn och mjölk :)) kan nog äta havregryn till middag också :P

Vet inte hur jag ska bära mig åt för att få tag i det här proteinet med smaken kanel/äpple , min e snart slut så nu testade jag päron smak , men om nån vet var man kan få tag i så tipsa mig gärna :) 
Igår när jag gjorde veckans träningschema så glömde jag ju att jag va bokad på några pass på aquarena också men cykelpasset igår tog Elins kompis så körde jag ben . Idag blir det ett pass core innan gymmet och imorrn på min planerade vilodag blir det funktionell moves :)))) 


http://www.aquarena.nu  där kör jag mina pass och lite styrka , 


http://www.goldsgym.se/solleftea/   där kör jag styrketräning och framförallt bänk 
Härligt med två ställen att gå på dessutom bllir det så enkelt när man är i Åre då Golds finns där me :)


2 kommentarer:

Morfar Bosse sa...

Hej Anita jag kollade med dalblads det är en tillfällig smak som komer ut igen i oktber,men dom kommer inte att ha den jämt så du får lägga upp ett lager gå in på Life butiken på storgatan och be dom att ta hem den. Så ska du se att din morgon blir ok. Ha det Bosse:)

Anita Löfstedt sa...

Men tackar tackar Bosse , då blir de Life butiken idag då :)