tisdag 18 september 2012

Shape me up

Funderingars fundering nu ,,,,hm tror jag kommer att byta blogg, portal till shape me up , där läser jag själv massa med bra bloggar om träning och hälsa . Vi får se , jag har ju alltid mest läsare då det handlar om träning och hälsa :) var på mitt första Core pass igår och jeeesus vad jag behöver den träningen då jag e stel som en pinne och inge vidare vig heller :) Men först körde jag rygg innan passet och efter blev det biceps , Core passet är ju 30 min så det passar bra att lägga till lite styrka . Idag ska jag ut och testa min RunKeeper ja jag har ÄNTLIGEN köpt en iPhone tjoho vad den gör mig lycklig :))
http://shapemeup.se/ kolla in här !!! massor med spännande bloggar och mycket annat i min favvo värld ...

2 kommentarer:

kort sa...

Du är verkligen duktig på att hålla igång din kropp, tyvärr kommer jag inte längre än till tanken ;)
Har ni mycket snö? Här har vi fått en del och haft över -20 kallt...vintern har rivstartat i år =)
Kramar

kort sa...

God fortsättning önskar jag dig UNDERBARA Anita och din familj, ska försöka få tid att ringa dig =)Kramar