torsdag 13 september 2012

Myys

Våra djur vet hur man myser :) gissa om vi har golvvärme på toa ????
Vaknar till ljudet av regn på plåttaket och min hjärna börjar direkt fundera på vad man ska göra idag då ?? jo börja med att jobba ,,,svara på bokningar (nyss gjort ) efter 9 -fikat så blir det till att städa servicehuset . Resten av dagen ligger lite öppet ja förutom att jag tänkte ta och simma och träna bara liiite . Elins önskemål för kvällen är myyyys :) blir nog några hyrfilmer och godis . Ibland är det skönt med en regnig fredag så man kan kura ihop sig i soffan med en massa tända ljus , lite vin och godis ,,,,

6 kommentarer:

Morfar Bosse sa...

Hej på dig svägerska. Är ni hemma va!!!! ja är inte ni på Mauritius den här tiden???? haha

Anita Löfstedt sa...

Ja el Kina kanske vore nått :P

Morfar Bosse sa...

Det är fult å räcka ut tungan till mig som är så fin, PUSS PÅ DIG
Annelie hälsar snygt linne, vart är det köpt? annelie säg troligen köpt i sundsvall?

Jane sa...

Vad mysigt det låter. Och så slipper man dåligt samvete när det regnar.
Nu önskar jag dig en KANON helg
Kramar i massor finaste du / Jane

Anita Löfstedt sa...

Nej Det är från Better Bodies , köpt på gymgrossisten som jag länkar till på min blogg :) skitsnygga kläder :))))

Morfar Bosse sa...

Hej var å kolla på gymgrossisten håller med gryma kläder tur att det fins dom som är härligt vältränade alltså biffiga för då måste det finnas linne till lilla mig, ha det bäst :))