fredag 14 september 2012

Skillnad

För mig är det stor  skillnad att skriva här i bloggen och att skriva på Facebook , på FB har man nära vänner , ytligt bekanta släktingar m,m , så när jag lägger ut bilder där el skriver så är det helt öppet att se och kommentera kritisera då kan jag ta de med ro  att man i denna lilla stad kommer me gliringar när man möts på gatan . När jag skriver på min blogg så går ni in själva aktivt för att läsa titta,  och om ni då istället för att skriva kommentarer direkt på bloggen , kommer me gliringar m,m när vi möts så säger det rätt mycket om er själva . Ibland märks det att man bor i en liten stad ,,,,what goes around comes around .. Så skriv gärna kommentarer direkt i bloggen skulle va himla trevligt , särskilt när det är så många som läser den :) kikar ju in på statistiken då och då ..
Nu till dagen lördag , har nyss kommit till jobbet dit jag gick , ska sen lämna in en vinnande v75 rad :)))) och traska hem , sen blir det ett pass på Golds där jag också tänkte fixa irdning mig för kvällen då jag ska iväg p Modevisning med en go vän , har inte varit ute på huuur länge sen som helst så det ska bli riktigt kul , ska faktiskt få sovmorgon i morrn då Anders lovat att jobba söndagen ....

1 kommentar:

Jane sa...

Ååh! Vad skoj att gå på modevisning.
Hoppas att det blir en kanon kväll.
Lycka till med den vinnande raden (Håller tummarna)
Kramar i massor / Jane