onsdag 5 september 2012

Torsdag idag ,  som skulle va vilodag från träning , tror jag inte då jag spritter av energi jaja kl e ju bara 09:50 än hinner man ju bli trött :) körde ben på gymmet igår och de gick väl sisådär då jag har börjat få ont på baksidan av låret av löpningen en konstig känsla som gör det svårt att stretcha ..På bilden så är det den rosa muskeln Semi-tendinosus haha där lärde jag mig nått nytt       Jag ska nog ta en långtur med Åboy på lunchen och känna efter hur de känns , sen blir det nog axlar ikväll på gymmet , vilan är till för de dagar kroppen vill vila . Ja nu till nått helt annat , min Elin snart 14 år har börjat att planera in en språkresa till Malta nästa sommar och jag måste säga att jag nog inte riktigt har lyssnat riktigt ,,,,,för jag blir ju så orolig MIN Elin till Malta utan mamma , men hon e tuff och vi litar på henne till 100% så det är nog bara att inse att hon är stor nog att åka på språkresa + att hon kommer att åka med en kompis .....

Inga kommentarer: